• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samlingslån - Måste man ta hela sökta beloppet?

Jonas_88

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
2 Juni 2020
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Godmorgon.
En tanke angående samlingslån. Antar att det finns en del där ute som valt ett med lösenkrav. Hur fungerar det? Om vi t.ex söker på 100000. 20 av dessa är klarna. Efter lite efterforskningar så får man reda på att banken vi fått erbjudandet från inte brukar lösa dessa.
Vad gör man? Uppger man då bara de lån som uppgår till 80000 eller uppger man samtliga så får de neka de som de inte kommer lösa? Risker?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
När jag sökte för ett års sen å fick lösenkrav å skrev flera utanför uc sluta de med avslag men nyligen fick jag samlingslån 400 tusen å då skrev jag in 270 tusen som va synliga och då fick jag Mail lös lån för hela beloppet å då skrev jag in 130k utanför uc

klarna
Svea ekonomi
Monetti
Espresskredit
Viaconto
och fick de beviljat hos Bn
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
När jag sökte för ett års sen å fick lösenkrav å skrev flera utanför uc sluta de med avslag men nyligen fick jag samlingslån 400 tusen å då skrev jag in 270 tusen som va synliga och då fick jag Mail lös lån för hela beloppet å då skrev jag in 130k utanför uc

klarna
Svea ekonomi
Monetti
Espresskredit
Viaconto
och fick de beviljat hos Bn
Fråga..jag blev beviljad att dom löste klarna åt mig..av marginalen..har 40k kvar som dom vill jag ska skicka in avi på. Vågar man ange viaconto o monetti tror ni?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp